Thursday 18 August 2011

ini cerita gua....!!

Bulan2 pOse neh mmg menyimpan seribu satu kenangan,mesti sume Org ade kenangan tersendiri pasal pOse...sO di sini gua kOngsikan kisah gua di bulan pOse,benda neh berlaku beberapa tahun yg lepas,kalO tak silap 3 hari sebelOm raye kOt...masa tuh gua keluar mkn dgn aweks gua lah,baru2 lg bercinta kan,sO pegi lah mkn kat satu kedai makan neh,dah siap2 Order sume,sementara menunggu pak imam azan,kami berbual2 lah,tibe2 aweks gua tanye sal pOse,die tanye mcm neh "awak mcm mane tahun neh?! pOse cukup tak?!"...gua dah serba salah beb! tp dgn tenang gua jawab ''mesti lah cukup'',tp awek gua ckp lg "yea ke neh?!'' gua ckp ''yea lah,takkan lah sampai nak bersumpah2 pulak..." sambil gua ketawa...."cuba awak bersumpah,kalO betOl awak pOse cukup" kate nye lg...ah sudah,mati gua mcm neh!! tp cam bese lah,gua still chill lg,dgn selamba je gua bersumpah "sumpah awak! cukup sebulan sy tak pOse" gua pOm ketawa2 manja....akan tetapi,gua tengOk muka aweks gua dah mcm hulk dah! dan berakhir lah kisah cinta gua,sebagaimana berakhirnye ramadhan pada tahun tuh....adehhhh

No comments:

Post a Comment